Frågor & Svar

Här kommer jag att samla alla frågor jag fått så att det blir enklare för dig att hitta svar på dina frågor. 
 
Tips! Om du t.ex. undrar hur det är att bo i en Värdfamilj hittar du nog svar på din fråga snabbare om du trycker CTRL+F på tangentbordet och skriver in "Värdfamilj" i rutan som kommer upp :)
 


Vilka länder fundera du över när du skulle iväg?
Jag funderade först över att åka till Spanien och läsa spanska men bestämde sen att jag ville läsa engelska istället och valde då att åka till England. Hade gärna åkt till USA men det kostade ju ganska mycket pengar så det blev England eftersom det var billigare :)
 
Vad var det jobbigaste och vad var förvånadsvärt enkelt?
Det jobbigaste var nog första dagarna när man låg på rummet och skulle sova eftersom att allt var så nytt och man inte var van, längtade hem lite och inte riktigt hade lärt känna alla kompisar så bra än. Det blev dock inte alls jobbigt sen när man hade fått in vanorna och lärt känna alla bättre :) Förstår inte riktigt vad du menar med förvånadsvärt enkelt? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bloggextra.se

RSS 2.0