EF Experience!

Hejsan!
Jag har nu startat den här bloggen där jag kommer att skriva om min språkresa till Torquay sommaren 2012, Svara på frågor om språkresor och tipsa om andra ställen jag skulle vilja åka på språkresa.
 
Jag startade den här bloggen av flera anledningar;
  • Att kunna samla ihop poäng som EF-crew som jag sedan förhoppningsvis kommer att byta in mot en gratis språkresa! :)
  • Att kunna svara på frågor om hur det är att vara på språkresa osv. Innan jag åkte satt jag och letade på internet efter bloggar som skrev om språkresor men jag hittade tyvärr inte så många och därför tänkte jag ta tag i det själv.
  • För att kunna kolla tillbaka på min språkresa, som en dagbok. Förhoppningsvis kommer jag att göra fler språkresor i framtiden! :)
Jag hoppas ni fortsätter läsa bloggen! Om ni har några frågor kan ni ställa dom i en kommentar eller i Bloggextra-rutan i menyn så svarar jag så fort jag kan. Vill ni se frågor jag svarat på kan ni klicka på frågetecknet i menyn. Vill ni få hem mer information om EF's språkresor kan ni beställa hem EF-katalogen genom min CREW-sida (då hjälper ni även mig att samla poäng till en språkresa!) genom att klicka på mer info i menyn. Klickar ni på EF-logon i menyn kommer ni till EF's hemsida :)
     
 
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bloggextra.se

RSS 2.0